Interakció

  • Abrakadabra777: MAGYARUL: KAPITÁLIS AGYMOSÁS!!! "Mój píár menedzser Kárl Márksz" www.youtube.com/watch?v=sdKeWbpg5... (2020.06.04. 14:10) Zene a politikában: Kápitál
  • Abrakadabra777: @tajhamér: 12 éve lassan, hogy feltettél coolságból 1 ostoba kérdést miszerint: "micsináljon a pén... (2020.06.04. 14:07) A csapda
  • Abrakadabra777: ORBÁN KILAKOLTATOTT ORSZÁGA⚠️⚠️⚠️ (2019.09.07. 15:28) Kanada?
  • gusoline: Juuuj ! Szoval kotekedunk a tusnadiakkal... :)) (2010.03.28. 12:44) hápci
  • Kinga33: Sziasztok, dolgoztam egy rövid ideig a sepsiszentgyörgyi Trident Hypermarketben. Ne tudjátok meg m... (2009.10.15. 21:22) Fogyasztóvédelem: mitől véd?
  • luigi61: Egyetértek, és én sem támogatom az ilyen nyomulós módszert! Üdvözlette, Lajos ( www.mynoni.net ) (2009.05.05. 10:36) Lakatosné Magdi Bivalyb***nádról
  • anoraknophobia: ez jobb mint az enyem...hiaba na :) (2009.03.16. 17:31) Márciusi főfedők a Nyergestetőn
  • Brátiszlává: sólyom kolléga ne mit mond www.figyelo.ro/hogy-is-van-ez-/nonap-minek-nevezzelek.html (2009.03.09. 11:55) Mikor becsajozik a rendszer
  • Brátiszlává: kedves abigél, a színfalak mögött majd jól megtéplek :D amúgy meg lepereg rólam, mint zsíros hajró... (2009.03.05. 21:06) Valamirevaló-e a kritika?
  • Brátiszlává: ú ez kva jó :) (2009.01.05. 21:39) Golánok a téren
  • Brátiszlává: igazán hízelgő :) (2008.12.20. 13:53) Milyen jó, hogy van blogom
  • melany: Thank you for the music (2008.11.29. 19:56) Drága naplóm
  • Brátiszlává: :))) ólrájt ólrájt :) (2008.11.07. 19:23) Jelentés a Time Squerről
  • Brátiszlává: www.youtube.com/watch?v=Kf17nKtllWM#t=1m30s (2008.10.30. 08:34) Óváció
  • PÁLOS-TREND****777: DEMOKRATIKUS CHARTHATALOMMAL a MAGYAR NEMZET ELLEN! Áldás és béke mindannyijónkra. Újrafújták a ... (2008.09.19. 10:41) Szabados sajtó

Politikai

A gazdasági determinizmus Szküllája és a politikai kronologizmusok Kharübdisze között

Címkék

Magyart verni jó!

2008.04.21. 14:33 | Brátiszlává | 49 komment

Címkék: politikai alkalmi



Gondolkodtunk el valaha azon, hogy mi lehet a magyarverés mozgatórugója szerte a Kárpát-medencében? Gazdaságosság, rutincselekedet, netán hagyománytisztelet, élvezethajsza, esetleg spontenaitás áll mögötte? Márcsak azért, mert egyre többet hallani a volt monarchia területéről a "magyarverés" társadalmi intézményéről. Minap Kolozsváron. Ejha, épp mi maradnánk ki?

A tények száraz nyelvén a recept pofonegyszerű: végy egy-vagy több kulturális értelemben vett magyart, egy-de lehetőleg több etnikai értelemben vett nem-magyart (a számok nyelvén fontos az arány is), alaposan keverd össze, majd verd jó keményre, szép habosra, lehetőleg úgy, hogy az eljárás végére a nyers állagban - igaz ízlés szerint -, de azért mégiscsak maradjanak apróbb, magyarszerű elemek.

Eddig az empíria. Ezen túl azt hiszem csak találgatni lehet, mármint a motivációkat illetően. Jó, végülis az is lehet, hogy a liberális demokrácia szellemében, rossz helyen és rossz időben, színtelen-szagtalan állampolgárok verik randomszerűen hülyére egymást. De az is, hogy harcosok klubbja mintájára, egy kissé komplexebb, ám emberarcú folyamattal van dolgunk. Elképzelhető. És az sem zárható ki, hogy divatjelenséggel van dolgunk és hamarosan megkopik, mint a veszkócsizma. De benne van a tarisznyában az is, hogy beidegződik, szokássá válik, és újjászületik a kipusztulófélben levő farsangozás. Híranyagban pl így festene: "Idén, immár tizedik alkalommal megrendezett magyarverésen több százan vettek részt, magyarok és nem-magyarok egyaránt. A nap kiemelt eseménye a gyerekrajzverseny, ahol a hagyománytisztelet szellemében, az apróságok naív kretivitássukkal járulnak hozzá e népszokás aktuálisának és örök jelentőségének megőrzésében."

Érdekes, hogy az esetet a helyi rmdsz elnök a hely politikai kulturájával magyarázza: „Jellemző, hogy négyévenként a választásokat megelőzően gyakoriak Kolozsváron az ilyen aljas, sunyi, aszfalt-huligán megnyilvánulások”. Lehetséges, sőt, a demokratikus verseny egyik lebozgorozva felpofozott áldozata ki is jelenti, ugye: „Látszott, hogy nem először csinálnak ilyet”. Tehát, komoly rutinnal rendelkező pártaktivistákról lehet szó. Gondolom a versengő pártok szavazatmaximalizálási eljárásása fokozza. Vagy spontán politikai önkifejezés. De-és, ha nem választások elött történnek? Hm. Jaa, akkor valszeg közpolitikai frusztrációikat, illetve a napi politikai eseményeket verik ki a mogyorókon. Of korsz.

Kiegészítésképp: valószínűbb, hogy egy rakás intoleráns köcsög él errefele. Hogy segítsünk a kialakult helyzet normalizásában, kulcskérdéssé kell váljon az oktatás. És végre egy jóhír: akkor pedig javasolni kell a tananyagba és a térség minden iskolájába a magyart és egy magyart, mint szemléltetőeszközt. Jó vastag summáért. Egyelőre talán ez lehetne a kárpátmederi magyarok rövidtávú prosperitásának garanciája.  Fenntartható fejlődés és együttélés.


A bejegyzés trackback címe:

https://napersze.blog.hu/api/trackback/id/tr97435448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

??? 2008.04.21. 17:46:45

Sok értelme nincs az írásodnak, perszepersze hát hogynelenne(divatjelenség stb.).
Elmodom én hogy látom: azokban az országokban ahol magyarokat vernek magyar történelmi területeket, magyar emberek százezreit kapták kultúra, történelem nélküli jöttment népek, h fölöttük uralkodjanak akik átlagban rendkívül primitív, irigy, önző, ókori-középköri történelmet a 21.században kreálni akaró pásztorok.
Ha köztük élsz és nem egy fotelból osztod az észt, pontosan tudod az okokat. Ez nem divatjelenség, 60 éve ezeken a helyeken ezrével ölték a magyarokat, rendszerváltás után romániában (fekete március) csak 3 magyart gyilkoltak meg 1 nap feldühödött vad oláh pásztorok mert magyarul szerttek volna tanulni az ebadták. Szevasztok!

Winston Smith 2008.04.21. 17:52:41

Lehet, hogy nincs igaza, de egy délvidéki magyar reakciója jut eszembe, amikor a magyarverésekről kérdezték.

Kb. azt mondta, hogy kocsmában, búcsún mindigis gyakori volt a verekedés. És kit vernek? Hát a magyar a szerbet, a szerb a magyart, így megy ez időtlen idők óta.

zlad32 · http://deadindian.extra.hu 2008.04.21. 17:53:50

Ilyen habos, langyos blogbejegyzést érgen olvastam.
Szerintem olvass utána mi is történik az érintett területeken, akkor talán lesz értékelhető véleményed.

??? 2008.04.21. 17:56:06

Nézem a többi mocskolódó írásod a határon túli magyarokról és nem értem miért jó ez neked?! Biztos szép vagy meg okos és van barátnőd :) Te szerencsétlen: élőben is megmernéd osztani selejtes gondolataidat, vagy csak a telefingott kecskeseggbőr székedből vagy ilyen megmondóember?

vajdasagi 2008.04.21. 18:15:54

Egyenlőre nincs ebből sok. Persze ha sokáig hangoztatjuk, hogy mi mekkora kultúrával rendelkezünk, nekik meg olyanjuk nincs - hát akkor majd azért változik ez.

A kultúrát (akárcsak az észt) jól oszthatta az Úr, mert senki sincs aki azt hiszi, hogy neki kevés jutott ebből.

Itt is jól teszi mindenki, ha ezzel nem érvel, hogy "nekünk van, nekik meg nincs". Ez ugyanis éppen a kultúrálatlanság egyik jele. Meg ezen kívül még káros is.

Üdvözlet mindenkinek.

bozgor 2008.04.21. 18:18:20

Valaki elmagyarázná, hogy mégis mi a f*szom az a "bozgorozás"??

pipacs 2008.04.21. 18:19:13

egyszerű. ha kiváncsi vagy a magyarverés okaira, kérdezd meg itthoni nagyonmagyar gárdista és egyéb mélymagyar érzelmű sötét alakokat, mi értelme van számukra a cigányverésnek és zsidóverésnek. aztán helyettesítsd be.
az fog kijönni, hogy azért nem kéne a kisebbséget bántani, mert valahol te is kisebbség vagy. és mindenhol vannak olyan sötét véglények, akik ezt nem képesek felfogni.
figyeld meg, mindjárt jönnek ide azok a kommentek, hogy de az egészen más.

Pet 2008.04.21. 18:20:56

Gyerekek itt választások lesznek juniusban!!! Ez a bemelegítés, a magyar pártnak érdeke a magyar összefogás. Szerintetek ki rendeli meg ezeket?
Jóreggelt.
Ha neked lenne egy gépfegyvered, te a tök üres rendőrpalotába lőnél?

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.04.21. 18:24:27

magyarveréshez nem kell átmenni a határon.
bátor tüntető egy rendezvényen:
"magyar vagy, bazdmeg a kurva anyádat! hát magyar vagy! szovjet, vagy, mi, a zsidó kurva anyádat! hát magyarok vagytok?"
oszt magyar ver magyart.
a lényeg, hogy buli legyen, a többi csak körítés, még idegenek se kellenek.

winerprince 2008.04.21. 18:25:08

winston smith:Délvidéki magyar reakciója2:A mesében talán,és boldogan éltek és verekedtek még meg nem haltak....

jozo 2008.04.21. 18:27:19

liberalizmus rlz, főleg Bp-ről!

olyan szép!

csak épp most szurtak meg egy magyar gyereket a Vajdaságban, mert magyarul beszélt.

az indok egyszeru: nekünk ott történelmünk van, múltunk

nekik (még) nincs, csak szeretnének...

és a legegyszerubb, ha az ott élőket elzavarják, leölik (a Vajdaságban pölö a betelepült szerbek verekednek inkább, a helybeliek tudnak élni a magyarok mellett)

nembaj fiam, majd ha a rózsadombi villád elött fosztanak ki, jobban meggondolod, jó-e az a liberalizmus...

ejjha 2008.04.21. 18:28:17

Vajdasági! Brassó mellett láttam épülni egy ősrégi román templomot. A félig kész tetőszerezeten már ott virított, h 1267 :))
Bozgor=hazátlan (románul)

naclib 2008.04.21. 18:38:26

Jajj, mit csodálkoztok, mi magyarok ősidők óta nácik, antiszemiták, irredenták, revizionisták, nyilasok, gestápók, SS-ek, alávaló mocskos fasiszták vagyunk. Inkább örülni kéne, hogy megvernek minket! Legyünk büszkék rá, sőt, hívjuk be a románokat a Tiszáig, mert az különben is ősi román föld, oszt fogjuk be a pofánkat már, mer elég volt a faiszta ugatásunkból. Mit pattogunk mi? Magyar nemzet nem is létezett sosem, mi csak szláv törzsek maradványai vagyunk. Aki igazán meg akarja mutatni magyarságát, az adja el magát rabszolgának Szlovákiába Slotához. Mit a faszt rakosgatjuk ki az autónkra egy sosemvolt ország matricáját?
Éljen a magyar magyarveréspártolók liberális egyesülése!

lajoska 2008.04.21. 18:46:42

Szép város Cluj-Napoca,
Én ott lakom a Somesu-nál,
Matei Corvinu lófarka alatt,
A nagyromán falfirka előtt.
(nem rímel már, de passzol)

Ez lett a Kincses Városból a fegyveres zászlómániás déli dákó(s)románok alatt, akik csak a szászok, svábok, zsidók és magyarok hátán tudnak fals történelmet "emelni" maguknak. A román (nemzeti) kommunisták eladták a többszáz éve ott lakó németeket, csináltak a lóvéból aranyfogantyút Ceausescu otthoni budijába (nem vicc), mert az olyan nagyon "aranyos", ö-öö-ö.
Lassan pusztító, veszedelmes aljabrancs, vezetőikkel egyetemben.

Lásd Szeben=Sibiu városában a kulturális főváros rendezvényeit: szász várak és kastélyok árnyékában, nem hegyi "mokány" lovakon, hanem magyaros tenyészparipákon a román parasztlegények, huszáros tartás semmi (szánalmas), no de rajtuk és lovaikon ott van a rengeteg 3-színú újromán nemzeti bojt, na értitek ti "rumönyeste"?

Másik: olvassátok el Nagyvárad = Oradea nagy várának bejáratától jobbra a Vár történelmét bemutató 3-nyelvű táblát, utána számoljátok meg, hányszor szerepel rajtuk az a szó, hogy: magyar = ungur = hungarian. Totál=0!!! Na úgy-e, értitek ti "rumönyeste"!

Szóval, államszinten megy ez a "fogd be a pofád, mert ha nem, beverjük!"
A fejétől büdösödik a hal!
Megköszönhetjük a csonka-magyar (zusammen) és az erdélyi markóbéla-féle politikai ganéj-dombnak. Az ösztönös nagyromán sovinizmus vize pedg minden nap "szorgalmasan" mossa-mossa és sodorja az utolsó magyar védőgátakat. A magyar "elit" pedig továbbra is fossa-fossa kártékony dumáit, ahelyett hogy hatásos védelmet nyújtana a szerencsétlen kismagyarnak, mert anyanyelvében és békében szeretne mindennapi munkájából megélni. Akinek nincs rá válasza, az vonuljon kérem szépen legalább 10 lépést vissza és ne nevezze magát sem politikusnak, sem értelmiséginek.
Béke veletek!

palme 2008.04.21. 19:07:25

Akinek a homlokára van irva a nagy L, mármint lúzer azt hamarabb szájon verik és hamarabb rúgnak bele mint bárki másba. Mi magyarok már jópár évtizede nemhogy nem harcolunk magunkért ,de az a bizonyos jel is a homlokunkra van irva. Ilyenkor jön a duma 56-ról és a világrengető forradalomról, de minden népnek megvan a saját vérontása és levert vagy éppen !!!győztes!!! forradalma, nos ez az ami nekünk nincs és ahogy elnézem nem is lesz. Régen még a török is fosott a magyar vitézektől az erőviszonyokat pedig mindenki ismerte ma és akkor egyaránt. Ebből a híres vitézségből már semmi nincs! Ha ismeri bárki az igazi roma mentalitást és viselkedést az pontosan tudja ők ,csak a gyengékre mozdulnak, nos ilyen állapotok egyik általunk megvetett környező országban sincsenek. Általában megvan mindenkinek az általa megszabott és kiharcolt helye, mert erősebb kutya toszik tartja a mondás ,még az EU-ban is csak másféle módszerek a divatosak...kár ,hogy ebből semelyiket sem értjük,vagy ha igen nem tudjuk alkalmazni. Ergo... elmélet van sz@rásig, gyakorlat meg egy nagy nulla.
Béke veletek!

koromvirag 2008.04.21. 19:30:22

Nincs más választás, tiltakozásképpen itthon rendesen kell bánni azokkal a népekkel amelyek utálnak.Van egy ilyen mondás, hogy szeresd ellenségedet, garantáltan meg fog tőle őrülni.:D

L 2008.04.21. 19:37:16

Jótanács a blogírónak: Ragadja meg példaképe, Károlyi "Adjunk fel mindent" Mihály öt vastag kötetetre rúgó, 20 kilós levelezését, szorítsa mellkasára és ugorjon ki vele az ablakon. Ha szerencséje van, Magyarország utolsó liberális szavazójára esik. Üdvözlettel, L.

szilas 2008.04.21. 20:04:18

Pipacs! Mikor is volt nálunk cigány meg zsidó verés? Gárda mikor vert eddig bárkit is? Kicsit gondolkozz...

prosen 2008.04.21. 20:13:10

Menj, menekülj magyarra törő rút csúfság, magyarok dühétől óvd, rejtsd messzire fajtád!

palme 2008.04.21. 20:23:32

prospen

Ne máááááááááán, jájjj most sokan befostak :-D

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2008.04.21. 20:24:34

Ritka semmitmondó egy blogbejegyzés ez.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.04.21. 20:55:39

Ennek a bejegyzésnek se füle se farka, vagy csak én érzem így?

pipacs 2008.04.21. 21:12:15

szilas! legutóbb például a haverjaid dobtak molotov koktélt egy jegyárusitó boltra. nem kell sokat visszalapozni. ez mennyivel jobb, mint a magyarverés?

ejjha 2008.04.21. 21:15:06

pipacs 1000x hidd el ;)

Kandabula 2008.04.21. 21:21:58

Mert egyes mélymagyar politikusok átjárnak a szomszédos országokba hangulatot mérgezni, és az ottani hasonló bunkók így reagálnak.

olix 2008.04.21. 21:39:43

azért verik a magyart mert csak.
a románt is azért verik.

ezekkel az idióta felsőbbrendű (nekünk van, nekik nincs bibibíííí) meg csak rátesztek egy lapáttal.

baromság. itt is ott is van 10-20% idióta.

SzocsO 2008.04.21. 21:44:03

helyesírást átnézni : /

olix 2008.04.21. 22:01:13

jogos, másfelé (is) figyeltem, szóval: ...felsőbbrendű szövegekkel...

faszista 2008.04.21. 22:07:53

eze is a zorban a hibas mi ? ;)

Pásztortáska 2008.04.21. 23:17:06

A bozgorhoz olvasd (olvassátok) el Szilágyi N. Sándor nyelvész (Kolozsvár) írását: adatbank.transindex.ro/html/alcim_pdf457.pdf
Ebből kiderül, hogy mi is ez. Nem az, amit a magyarok hisznek róla, de mégis az, mert ezt hiszik.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.04.21. 23:18:54

Magyarverés határontúl azért van, mert a budapesti kormány egy nagy rakás szar. Nem kell ehhez bonyolult magyarázat.

mi szégyenünk 2008.04.21. 23:25:54

Mi szégyenünk, hogy ülünk kussban, mint a szar a fű alatt, de mit várhat az ember egy olyan kormánytól, aki december 5.-ei választásokon is kinyilvnította, hogy leszarja a határon túliakat. Szégyen! Szégyellem magam helyettetek is!

dave_megmondja · http://davemegmondja.blogspot.com/ 2008.04.21. 23:26:23

áldást!

1: a határon túli magyarok léteznek a világban. kurvaországban ők nem magyarok, hanem románok/szerbek/szlovákok, a saját hazájukban meg jött-ment senkik. ha felemelik a szavukat, szepratizmust ordítozik néhány féreg, mint slota, vagy tudor, gerjesztve a hangulatot, s nincs egy állam a hátuk mögött, amelyik sugallná, hogy sebaj, a román politikai elit ámokfutására majd mi lépünk, ti csak követeljétek a jogaitokat.

2: azt gondolnánk, hogy nem lehet vki annyira sötét, hogy komolyan vegye, hogy a 1848 március 15-e megünneplése szeparatizmus. és mégis.

3: ha olyan nagyon nincs különbség egyesek szerint, hogy kurvaországban vernek zsidót (hol is? mikor is?), vagy erdélyben magyart, akkor miért kussol minden "toleráns" "jogvédő" mint szar a gazban, amikor magyar vernek a saját hazájukban? ezek szerint csak működik az a kettős mérce.

4: az oktatás önmagában nem old meg semmit. a román oktatásban dákóromán elméletet tanítanak, amit komolyan vehető történészek nem tartanak többre egy andersen-mesénél.

vmelyik kommentező írta, hogy a fejétől bűzlik a hal. fején találta a szöget.

békességet!

ps: a 3. ponthoz ajánlott videó:
www.youtube.com/watch?v=uWbwj2krmCE

deuscreator 2008.04.22. 00:02:18

Csak annyit szeretnék kérdezni azoktól, akik legyintenek erre a jelenségre, hogy miért nem hallunk akkor (a hülyék mindenhol vannak elv alapján) a magyarországi szerb-román-szlovák etc.. verésekről. Miért nincs nálunk Malina Hedvig ügy? (persze, ne is legyenek ilyenek...) Miért van az, hogy mi kussolunk, amikor nem engedik a külhoni magyarokat anyanyelvükön tanulni, de a szlovákok kiverik a balhét egy szaros kisebségi önkormányzati iroda odébbköltöztetéséért? Ne legyintsünk, ez a mi felelősségünk és kész...

3xperday 2008.04.22. 00:10:41

Blogológus barátom! Honnan veszed ezeket a nyaketekert baromságokat? Egyfolytában Népszabit olvasol és ATV-t nézel? OK, jogod van írni bármit, mindenki azt gondol amit akar, de nyilvánvaló hülyeségeket ne irkálj, csak mert szabad. Konkrétan, szinte semmi értelme az írásodnak. Lövésed nincs, miröl irsz/beszélsz.

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.04.22. 00:41:04

A magyarok utálnak mindenk környező népet, és akkor még van pofájuk egyesekenk csodálkozni azon, hogy a környező népek meg minket utálnak? Ja, persze, én is tudom, ők kezték. Nevetséges ez az egész, fel kéne már végre nőni helló!

deuscreator 2008.04.22. 01:20:07

Kedves Patrona! Más az ellenszenv és más a tettlegesség. Amúgy nem igaz, hogy mi utálunk minden környező népet, az átlag magyar nem utál senkit, nem is foglalkozik az egésszel. (csak ha rémisztgetik az 5 millió román munkavállalóval) A fő különbség, hogy odakint politikai előny a nyílt vagy rejtett uszítás a magyarok ellen, és hogy erre bizony vevők is a népek. Az elit pedig minid olyan mint a drága jó nép...

Rock a Billy 2008.04.22. 02:03:08

Pipacs! Te nem alkalmi hülye.

respekt 2008.04.22. 02:20:32

szevasztok

örülök arcok hogy nemtudomhány kommentben elöfordult a zsidó szó
nem tudom miért hozzátok összefüggésbe még ezzel is a zsidóságot, de ti tudjátok..

na de ha már erröl akartok mesélni..
mondjátok itt, hogy a magyarok azok határontul szarban vannak, nincs nekik magyaroktatás, meg nem beszélhetnek magyarul, meg nem öltözhetnek diszmagyarba, meg mittudoménmégmivan
illetve ezt most nem irtátok le mind
de azért tudjátok ti is
na ha már zsidók!
hát hol hordhat minden zsidó atrocitás nélkül kipát, ciceszt, vagy akármi hagyományörző dolgot
akármit, tetszik érteni
csupán azért lehet használni nyilvánosan a hébert, mert nem értik, nem tudják hová tenni
ha ismerős volna a füleknek a héber szavakért is ütnének, a villamoson is akár
most ha belegondoltok
jó, persze, vegyem elő az eseteket
aha, aha
azért nincsen esetek mert a zsidóság nem meri egyszerüen
mert életveszélyes
mondjuk ki az a barom aki újpesten este ortodox zsidóként mászkálna?
csak mondtam egy kerületet..
na van egy érzésem, hogy csak pár paneltömböt mehetne

most akkor kedves határontuli magyarok
magyarországon a ti megfelelőitek még csak nem is a zsidók, hanem ti saját magatok megfelelőitek vagytok
mert idehaza nincsen románverés, szerbverés, esetetek egyedülálló
itt senki se tud semit tenni, hé
szóval szolidárisak vagyunk
mint a geci
jeszjo

respekt 2008.04.22. 02:26:07

cigányverés azért nincs mert a cigányok sokan vannak, és eleve tulerőben kell lenni hozzájuk mert a spanok elrohannak a többi spanért és az duplán életveszélyes
ők külön kategoria, halálos bazmeg
vagy lelövöd mindet vagy pénztárcatelefonpakoljákigeci
nemkellmondani
lehet ti nemtudom hol tengődtök, király nektek
hallom romániában viszont a cigányokat néha verik
meg ukrajnába
ez jó jel, toljátok neki
na de ne felejtsétek el
lehúzások, basztatások, csicskáztatás, telefonpénztárcapakoljákigeci, rendőrjön és seggedrecsap, meg ilyenek
mindig lesznek
dunán innen dunán túl
ahol a kurtafarku malac tur
és ennyi
amugy meg hogy a faszba sikeredett ez a történet ott kolozsvárba, hogy csak jöttek és vertek
egyáltalán mit hallottak?
vagy olyan magyarosak voltak a srácok?
ferencvárosban is előfordul ilyen flash-csata
ebben semmi uj
akkor cigány veri a magyart
naésaztán
többen kell lenni
kolozsvár gondolom nem egy életbiztositás
ahogyan én itten elképzelem

na aki azt mondja nincs igazam annak nincs igaza
megmondtam a nagyigazságot mindenben, überelhetetlen, további vita értelmetlen
sziasztok

faszista 2008.04.22. 02:39:00

,,hát hol hordhat minden zsidó atrocitás nélkül kipát, ciceszt, vagy akármi hagyományörző dolgot?"-Budapesten. Siman, egy zsidot nem ert atrocitas a pajesza meg a tobbi cucca miatt. A szekely az itt roman, Erdelyben hazatlan.

délvidéki fiatal 2008.04.22. 04:24:02

Én délvidéki vagyok és szivesen eltörném a kezét azoknak a csegevarga pólós, szélsőbalos buzi zsidógyerekeknek, akik ilyen firkálmányokat okádnak az internetre.

A Magyarok Nyilai-t pedig arra kérném, hogy legközelebb az index.hu és a hvg.hu szerkesztőségeit gyújtsák fel, lehetőleg akkor, amikor a legzsúfoltabbak.

mohikán 2008.04.22. 07:32:28

az en kerdesem az volna ,hogy vane meg a kelet europai blokkban egy olyan miniszterelnok aki ennyire behuzza a farkat ha a nemzetehez tartozo embereket rendszeresseggel pufolik a hovatartozasuk miatt?...ragondoli is rosz hogy pl mi lenne ha romanokat vernenek meg mas orszagokban..ez a mi szegyenunk..

deuscreator 2008.04.23. 23:56:34

Kedves Respekt!
Nagyon sajnálom, hogy nem volt 1-2 jó tanárod (mondjuk kezdetnek egy történelem, meg egy földrajz) vagy olyan szüleid, akik egy csepp hazaszeretetre tanítottak volna. "Vétkesek közt cinkos aki néma", és az ilyen viselkedés, amivel bagatellizálod ezeket a jelenségeket (pláne, hogy mint sejtem, Téged még biztos nem vertek meg rendesen csak azért mert magyar vagy) az a legkárosabb, értelmiségihez legkevésbbé méltó viselkedés. A zsidózós részről meg annyit, hogy nagyon sajnáljuk, meg minden, meg szörnyű, de nem erről van most szó és kész. Magyarokat vertek, mert magyarok és nekünk, szintén magyaroknak ki kell állnunk - legalább így,az erkölcsi támogatás szintjén - mellettük.

NORBERT · http://norbert.blog.hu 2008.05.05. 11:47:56

"Jó, végülis az is lehet, hogy a liberális demokrácia szellemében, rossz helyen és rossz időben, színtelen-szagtalan állampolgárok verik randomszerűen "hülyére egymást."

Ez jo. =))) Ez nagyon ott van! :)))

PÁLOS TREND · http://www.palostrend.hu 2008.05.24. 18:58:54

JUT ESZEMBE!

Alföldi Géza : „A patkányok dala”

Éljen a halál! Éljen a pusztulás!
Éljen a szenny, a mocsok, a szemét!
Piszokról, bűzről zengjen most dalunk,
Mert mi vagyunk a kiválasztott nép:
Mert mi a híres patkányok vagyunk!

Ahol rothad, erjed, gennyed, ami szép,
S csatornákban szennyvíz possadoz,-
Vidám dalunkkal odarohanunk,
Hol dögöket az ár hulláma hoz:
Mert mi a híres patkányok vagyunk!

Megrágjuk mi az élőt is, hogyha rab,
Ha védelemre nincs már ereje.
A rothadásnak hű színt mi adunk,
Mert mi vagyunk a vége s kezdete:
Mert mi a híres patkányok vagyunk!

Hogyha új hajót épít a szorgalom,
Ki elsőnek ver benne új tanyát,
Mi vagyunk! Mi! Mind rája rohanunk,
S a korhadásig szétrágjuk falát:
Mert mi a híres patkányok vagyunk!

S ha málló roncs, mert szétrágta fogunk,
A süllyedést mi tudjuk legelébb,
El is hagyjuk, haj, futva rohanunk,
- míg életet remél a kerge nép,-
- mert mi a híres patkányok vagyunk!

Ahová egyszer betettük a lábunk,
Minden szépet és jót szétrombolunk,-
Erre rendelt a sors, Dicső Fajunk!-
Nincs, amit szét nem rág fogunk:
Mert mi a híres patkányok vagyunk!

Szétrágunk mi Istent, templomot, hazát,
Családot és a szent becsületet,
Szennyes a bőrünk, szagunk és szavunk,-
Mégis urak e nagy világ felett:-
Mert mi a híres patkányok vagyunk!

Átkoz, sároz, mocskol, hej a balga nép,
Kiirtana, de ki nem irtható.
Csak gyarapszunk, de ki nem halhatunk,
-A tisztaság is hiábavaló,-
Mert mi a híres patkányok vagyunk!

S míg a világ világ, mi csak leszünk!
Rombolunk, irtunk, rágunk, szennyezünk.
Mindig a világ réme maradunk,
Mert a sátán, a bűn, a szenny velünk,
Mert mi a híres patkányok vagyunk!

Te hülye, ki szebb jövőről álmodol,
Vedd le előttünk gyűrött kalapod,
Tedd Istenné rút, utált alakunk,
S tőlünk a hírt, a fényt is megkapod,
Mert mi a híres patkányok vagyunk!

Mert Isten nélkül felépülhet a világ,
De patkány nélkül nem élet a lét,
S mi kegyelmet az égnek sem adunk,
Dalold hát hittel fajunk szent nevét:
Mert mi a híres patkányok vagyunk!

A szobrunk álljon minden utcasarkon,
Költő csak rólunk zengjen éneket!
Az ég üvöltse dicsérő dalunk,
Mert úr lettünk az ég s a föld felett:
Mert mi a híres patkányok vagyunk!

süti beállítások módosítása