Interakció

  • Abrakadabra777: MAGYARUL: KAPITÁLIS AGYMOSÁS!!! "Mój píár menedzser Kárl Márksz" www.youtube.com/watch?v=sdKeWbpg5... (2020.06.04. 14:10) Zene a politikában: Kápitál
  • Abrakadabra777: @tajhamér: 12 éve lassan, hogy feltettél coolságból 1 ostoba kérdést miszerint: "micsináljon a pén... (2020.06.04. 14:07) A csapda
  • Abrakadabra777: ORBÁN KILAKOLTATOTT ORSZÁGA⚠️⚠️⚠️ (2019.09.07. 15:28) Kanada?
  • gusoline: Juuuj ! Szoval kotekedunk a tusnadiakkal... :)) (2010.03.28. 12:44) hápci
  • Kinga33: Sziasztok, dolgoztam egy rövid ideig a sepsiszentgyörgyi Trident Hypermarketben. Ne tudjátok meg m... (2009.10.15. 21:22) Fogyasztóvédelem: mitől véd?
  • luigi61: Egyetértek, és én sem támogatom az ilyen nyomulós módszert! Üdvözlette, Lajos ( www.mynoni.net ) (2009.05.05. 10:36) Lakatosné Magdi Bivalyb***nádról
  • anoraknophobia: ez jobb mint az enyem...hiaba na :) (2009.03.16. 17:31) Márciusi főfedők a Nyergestetőn
  • Brátiszlává: sólyom kolléga ne mit mond www.figyelo.ro/hogy-is-van-ez-/nonap-minek-nevezzelek.html (2009.03.09. 11:55) Mikor becsajozik a rendszer
  • Brátiszlává: kedves abigél, a színfalak mögött majd jól megtéplek :D amúgy meg lepereg rólam, mint zsíros hajró... (2009.03.05. 21:06) Valamirevaló-e a kritika?
  • Brátiszlává: ú ez kva jó :) (2009.01.05. 21:39) Golánok a téren
  • Brátiszlává: igazán hízelgő :) (2008.12.20. 13:53) Milyen jó, hogy van blogom
  • melany: Thank you for the music (2008.11.29. 19:56) Drága naplóm
  • Brátiszlává: :))) ólrájt ólrájt :) (2008.11.07. 19:23) Jelentés a Time Squerről
  • Brátiszlává: www.youtube.com/watch?v=Kf17nKtllWM#t=1m30s (2008.10.30. 08:34) Óváció
  • PÁLOS-TREND****777: DEMOKRATIKUS CHARTHATALOMMAL a MAGYAR NEMZET ELLEN! Áldás és béke mindannyijónkra. Újrafújták a ... (2008.09.19. 10:41) Szabados sajtó

Politikai

A gazdasági determinizmus Szküllája és a politikai kronologizmusok Kharübdisze között

Címkék

Fogfájás

2008.08.26. 21:28 | Brátiszlává | 2 komment

Címkék: alkalmi

A múlt hét valamelyik napjától teljesen bejelentetlenül, hirtelen elkezdett fájni a fogam. Megállás nélkül, de olyan intenzitással, hogy legszívesebben megrugdostam volna valakit (nem Bárkit). Percenként. A fájdalom valóságos szimfóniát játszott az idegpályáimon. Párhuzamos, önálló életre kelt a fejem és a szemem, nem beszélve az egész pofacsontozatomról. Olyan idegek és részek kezdtek el fájni rajtam, amik létéről eddig mégcsak tudomásom sem volt. Még a nyakam is fájt bele. A fájdalom nem hagyott dolgozni, aludni, enni, gondolkozni. Átszervezte az életemet teljesen. Addig, hogy tegnap estére már érteni kezdtem Sztálint.

Így. De ma délután rájöttem, nem bírom tovább. Iccóver, gátá. Vagy én, vagy a fogam. Valakinek pusztulnia kell. Kész, vége az együtt tölött időnek, lejárt, kámpec. Nem mosom többet soha. Kinyírom bazmeg.

Mindez másfél óra pokoli fetrengés és 4 álgokálmin és marcofen után. Felhívtam egy ismerőst és megkértem mondjon egy fogorvost ami délután 6kor még nyitva van. Mondott. Azzal öltöztem és be a liftbe. Valósággal repültem a rendelőig. Útközben végig szidtam mint a lovat a belső hangon. Zistenedet! Kellett ez neked? Kihúzatlak basszus, kiköplek a kagylóba. Véged. Jór hisztóri. Ásztá lá visztá bébi. Megszünsz.

A rendelő persze fullban, egy asztaltársaságnyi stersszes arc. Fiatalok, idősek, férfik és nők. A "műtő" tárva nyitva, jól hallani amint az orvos feldolgoz egy beteget. Fúró, pisszegések és az a szag. A váróterem asztala zsúfolásig tele folyóiratokkal: kozmó, pléjbój, nők világa, autós magazinok, foci, bulvár, tesztek, szex és receptek. Mind mind az asztalon. Plusz a tévé a hírekkel (Krajován bunyó volt). Csak elvegye a figyelmedet arról hogy pár méterrel melletted üvöltenek és hogy ugyanezért vagy itt. Erre vársz. Paradox módon, még türelmetlenkedek is, hogy sorra kerüljek. Sokan vannak. Lüktet az egész agyam, a szemeim vérben forognak. De moderálom magam és nekiesek egy idős úr által ajánlott szexmagazinnak.Várakozás.

Efféle izgalomban eltelik egy egész óra. Az agyam mászik ki a koponyámból. Furózsivaj, torkot küszürülve távozó betegek. Aztán bejön egy pofa, kis színt csempészve a hangulatba. Teljesen kész van. Kopac, negyven év körüli, szakálas. Szid mindenkit. Az orvossal kezdi. Hogy mekkora paraszt, idehívja s még ne mennyien vannak elötte. Miközben 17 millát perkál a csávónak. Írtó nagy paraszt ez az orvos. Én éppen a Kozmó találd meg a párod tesztjénél tartottam. Fel se néztem. Elhallgat. Kicsivel később elkezdi szidni a várost. Ő soha a büdös életben nem akart szentgyörgyre költözni, nem szereti az itteni embereket. S most meg itt él közöttük, bennük. Nem tudja megmagyarázni magának. Ekkor hirtelen kiveszi a protézisét és lazán megigazítja. Vissza és folyatja is, közéleti panel következik: RMDSZ, szavazás, politkusok és lopás. Folyóiratot cserélek, nekiállok a pléjbójnak. A gondolati szünetben ekkor leesik, basszus ezek mind előre beprogramozott kliensek. Vagyis problémás lesz a sorrakerülés. Főleg, hogy egy ilyen állapotú, temperamentumú ember elött kell befurakodnom. Felnézek, kezdem felmérni a helyzetet.

Az orvos ekkor kijön. Zsiga, hát szia, na gyere te következel - szól az ideggócnak. Zsiga elkezd mosolyogni és elindul. Most van a pillanat, nem tétovázhatok. Felállok, lecsapom a magazint. Mondok: ööö nem lennél olyan szives nézd meg a fogamat, napok óta kínoz, legalább csak annyira, hogy tömni vagy húzni kell, kábé tudjam meddig tart ez az állapot, órák vagy napok kérdése, nem bírom. Légyszíves. A szív hangján szóltam. Az orvos rámnéz. Na gyere, Zsiga várj ötpercet hamar megy. Zsiga mosolyog és egy rövid lődörrel megveregeti biztatólag a vállam. Visszamosolygok én is és beülök a székbe. Injekció, bezsibbad fele az arcomnak, igen ebből húzás lesz. Hála a jóégnek. Még egy félóra várakozás. Szóba elegyedek a páciensekkel, elmesélik kinek mi a baja. Tömés, protézis, műfog, idegnemtudommármi, húzás, korona. Egyre jobban zsibbadok, időközönként a szájam sarkát lecsekkolom nem-e csorog a nyálam s észre se veszem. Zsigát fúrják keményen. Örvendezek, pár perc s megszabadulok az idegörlő állapottól.

Kihúzta. Azóta eltelt mindjárt 5 óra, véreztem jajongtam, vatával a képemben cigiztem, szürcsöltem és csorgattam ki a szukkot a szálam szélén. Reménykedek. Van egy bazi nagy lyuk a szájamban, nem merek hozzányúlni, messze is van. A zsibbasztó elmúlt, igaz még kicsit megcsúszik a vigyorom. Fogam már nincs, de mégis érzem. Ittvan. Már nem a fog, úgy látszik az idegpályák szórakoznak tovább. Ha reggelre nem szűnik meg, úgy fogok visszamenni mint Zsiga.

A bejegyzés trackback címe:

https://napersze.blog.hu/api/trackback/id/tr87634608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sehsssh 2008.09.12. 21:21:26

gyakrabban kellene idoszakos ellenorzesre menni Gomboc.

u.i. mioata liftezel te???

Brátiszlává · http://napersze.blog.hu 2008.09.13. 06:47:29

albérlet tee. gyakrabban kivakarhatnád magad a Bega-csatorna mellől kakas - gyere látogass meg, ingyenkaja ingyenpia ;)
süti beállítások módosítása